پرده زبرا جدید

Wiki Article

آنها می‌توانند با طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی که دارند، به تزئینات اتاق یا سالن شما افزوده شوند.

این پرده به دو گونه مختلف دسته بندی می‌شود. اول بحث شکل و ظاهر پرده است و دومی مربوط به نحوه کارکرد و عملکرد آن.

در بسیاری از موارد خود مشتری ترجیح می دهد که پرده زبرا او بجای یک تکه دو یا چند تکه باشد. مثلا وقتی پنجره‌ای در منزل و یا محل کار وجود دارد که یک لت آن باز شو است و شما می‌خواهید هنگام باز کردن پنجره طرف دیگر پوشیده باشد.

پرده زبرا کودک دارای ویژگی‌هاست که آن را از سایر پرده‌ها متمایز می‌کند. این پرده‌ها از مواد ایمن و بدون مواد مضر ساخته می‌شوند تا سلامتی کودکان را تضمین کنند.

این الگوها و طرح‌ها به طور واقعی‌تر و واضح‌تر نمایش داده می‌شوند و برای دیدن بهتر و جذاب‌تر این پرده‌ها، ممکن است نیاز به استفاده از عینک‌های سه بعدی داشته باشید.

پرده‌های زبرا مقاوم در برابر نور مستقیم آفتاب: برخی از پرده‌های زبرا طراحی شده‌اند تا در برابر نور مستقیم آفتاب مقاوم باشند و از برنده شدن یا رنگ پریدگی در طی زمان جلوگیری کنند.

با توجه به مواردی که گفته شد و همچنین عوامل دیگری شامل قیمت مناسب این محصول نسبت به سایر پرده‌ها، استفاده از این پرده ها در سبک های جدید طراحی مانند سبک مینیمال، در دسترس بودن و نصب و شستشوی راحت می‌تواند انتخاب خوبی باشد.

مدل دوخت پلیسه، به نوعی از دوخت گفته می‌شود که خیاط پارچه را به صورت چین‌خورده می‌دوزد تا دیگر نیازی به چین دادن قسمت فوقانی پرده به صورت دستی نباشد. این مدل با تمامی سبک‌ها و در تمامی محیط‌ها قابل استفاده است.

صفحه نخست محصولات پرده زبرا پرده زبرا ساده (کلاسیک) پرده زبرا پلیسه پرده زبرا سه بعدی پرده زبرا طرح چوب پرده زبرا چاپی پرده زبرا کودک پرده سیلوئت پرده شید پرده شید ساده پرده شید تصویری پرده شید کودک پرده شید سان اسکرین پرده شید بلک اوت پرده رومن پرده شب و روز دومکانیزم پرده شب و روز تور پرده شب و روز تصویری پرده شب و پرده زبرا پذیرایی روز کودک پرده کرکره پرده کرکره فلزی پرده کرکره چوبی پرده پشت دری پرده مینی شید پرده پلیسه پرده هانیکوم پرده پانچ پرده پانچ مخمل پرده پانچ کتان پرده پانچ حریر پرده پانچ طرح دار پرده پانچ کودک پرده های عمودی پرده دیکی ورتیکال پرده لوردراپه ساده پرده تراک پنل پرده لوردراپه تصویری پرده لوردرپه کودک پرده بر حسب فضا پرده اداری پرده آشپزخانه پرده اتاق خواب پرده پذیرایی پرده اتاق کودک پرده پارتیشن چاپ تصویر و لوگو بر روی پرده پرده‌های هوشمند پرده زبرا برقی پرده شید برقی پرده کرکره برقی

این محصول دارای زنجیر و گیربکس جهت تنظیم نور ورودی است. خرابی این قطعات ممکن است شما را به دردسر بیاندازد. قبل از خرید حتما از کیفیت قطعات و لوازم جانبی مطمئن شوید و از فروشگاه حتما گارانتی کتبی دریافت کنید.

مرتب‌سازی بر اساس : chosen='picked' پیشفرض پربازدیدترین محبوب‌ترین جدیدترین ارزان‌ترین گران‌ترین در دسترس مقایسه

سپس در فواصل منظم به گونه‌ای که تعداد سوراخ‌ها حتماً زوج باشد نوار را برش می‌دهند. در انتها حلقه‌ها را در آن پرچ می‌کنند. ریل پرده مدل دوخت پانچ، به صورت گرد و از جنس فلز یا چوب است.

سروین دکور مفتخر است با فروش انواع پرده زبرا با کیفیت و ضمانت دار طی سالیان اخیر و از زمان تاسیس خود رضایت مشتریان خود را جلب نموده است. پرده زبرا چیست؟

آیا به دنبال انتخاب پرده زبرا برای آشپزخانه خود هستید؟ ما در این پست به شما کمک می کنیم که بهترین پرده را با مناسب ت...

Report this wiki page