انتخابات ارومیه

Wiki Article

مشارکت پایین مردم در انتخابات با استقبال مخالفان جمهوری اسلامی همراه شد و آنان این عدم مشارکت را «آری» مردم ایران به سرنگونی نظام جمهوری اسلامی تلقی کردند.[۵۲] هشتگ «سیرک انتخابات» در فضای مجازی ایران ترند شد.

تعداد نمایندگان البرز در مجلس باید بیشتر شود ایسنا/البرز معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز و رئیس ستاد انتخابات استان با اشاره به جمعیت سه میلیونی البرز، وجود سه نماینده برای این استان را بسیار کمتر از حد متوسط کشوری دانسته و خواستار افزایش تعداد نمایندگان استان با توجه به جمعیت استان شد. نورمحمد فردی در جلسه ستاد انتخابات استان که...

رصد بیماری‌های لکه سفید و هپاتو پانکراس در مزارع پرورش میگو خوزستان

صفحه‌هایی برای ویرایشگرانی که از سامانه خارج شدند بیشتر بدانید مشارکت‌ها

اسپانیایی صحبت کردن جود بلینگام با هواداران رئال مادرید در جشن قهرمانی لالیگا / فیلم

راه‌اندازی طرح‌های اشتغال‌زایی در کانون‌های مساجد لرستان

طبق اعلام سخنگوی شورای نگهبان ۲۷۵ نماینده فعلی مجلس برای انتخابات مجلس دوازدهم ثبت نام کرده بودند، از این میان ۲۷ نماینده صلاحیت‌شان تأیید نشده‌است، اسامی این افراد به شرح زیر است:[۲۵]

کافه خبر دریافت کنندگان بزرگ ارز را بشناسید/ گزارش عجیب بحرینیان از آمارهای… ببینید

در حوزه انتخابیه میانه نیز مریم عبدالهی در دور اول آرای لازم برای حضور در مجلس را کسب کرد و مهدی اسماعیلی و سیدمرتضی حسینی برای کسب کرسی دیگر این حوزه به دور دوم راه یافتند و در انتخابات شبستر نیز محمود طاهری و حسن غیاثی با کسب بیشترین آرا، در دور دوم برای راهیابی به مجلس با هم رقابت خواهند کرد.

↑ «متکی: پرونده افراطی‌ها با تحریم انتخابات بسته می‌شود». خبرگزاری فارس. ۲۰۲۳-۱۲-۲۰. بایگانی‌شده از اصلی در ۱ فوریه ۲۰۲۴. دریافت‌شده در ۲۰۲۴-۰۲-۰۱.

همچنین در انتخابات میان‌دوره‌ای حوزه‌های انتخابیه هر دوره مجلس، کسانی حق رأی دارند که در انتخابات lau انتخابات قبلی آن دوره در همان حوزه رأی داده باشند و یا در هیچ‌یک از حوزه‌های انتخابیه شرکت نکرده و رأی نداده باشند.

مهم‌ترین مزیت اخذ مالیات واقعی از مشاغل خاص، تحقق عدالت و رفع تبعیض مالیاتی است

↑ «اسامی ۹ داوطلب تاییدصلاحیت شده دیگر انتخابات مجلس در استان سمنان». ایرنا. ۲ بهمن ۱۴۰۲. دریافت‌شده در ۱۱ اسفند ۱۴۰۲.

↑ ««محمدرضا میرشمسی» رئیس هیئت اجرایی ائتلاف امنا شد». ایرنا. ۲۵ بهمن ۱۴۰۲.
https://enin.ir

Report this wiki page